0599 - 66 18 32
info@deschakelgroep.nl

Klachtenregistratie

 

U heeft een klacht

De medewerkers van zorggroep De Schakel doen hun werk zo goed mogelijk. Toch kan het gebeuren dat u daar niet tevreden over bent. Bijvoorbeeld over de manier waarop de zorgverlening wordt uitgevoerd of over afspraken die niet worden nagekomen. Uw vragen, suggesties en klachten nemen wij zoveel mogelijk ter harte. Dat stelt ons in staat onze dienstverlening aan u en andere klanten te verbeteren.

 

Behandeling klacht

U zelf, of degene die u hebt gemachtigd, kan een klacht indienen. In veel gevallen is het mogelijk om uw onvrede weg te halen door een gesprek aan te vragen met de medewerker waar de klacht over gaat, of met de leidinggevende/teamcoach of manager. Zo’n gesprek kan vaak al veel en ook snel oplossen. Een andere mogelijkheid is om contact te zoeken met de klachtenfunctionaris of de klachtencommissie van ons.

 

Klachtencommissie

U kunt uw klacht kenbaar maken door middel van het invullen van het klachtenformulier en deze verzenden aan.

Zorggroep “De Schakel” Bv
t.a.v. Klachtencommissie
Zuiderdiep 202
7876 AK te Valthermond of via mail info@deschakelgroep.nl

Download hier het klachtenformulier of vul het contactformulier in.