0599 - 66 18 32
info@deschakelgroep.nl

Klachtenregistratie

 

Klachtenregistratie.

 

U heeft een klacht.

De medewerkers van Zorggroep "De Schakel" doen hun werk zo goed mogelijk.

Toch kan het gebeuren dat u daar niet tevreden over bent.

Bijvoorbeeld over de manier waarop de zorgverlening wordt uitgevoerd of over afspraken die niet worden nagekomen.

Uw vragen, suggesties en klachten nemen wij zoveel mogenlijk ter harte.

Dat stelt ons in staat onze dienstverlening aan u en andere klanten te verbeteren.

 

Behandeling klacht.

 

Uzelf, of degene die u heeft gemachtigd, kunt een klacht indienen.

In eerste instantie is het in veel gevallen mogelijk om uw onvrede weg te halen door een gesprek aan te vragen met de medewerker waar de klacht over gaat.

Wanneer u daar niet uitkomt, kunt u contact opnemen met de leidinggevende/teamcoach of manager.

Wanneer dit ook niet voldoende blijkt, kunt u contact zoeken met de klachtenfunctionaris of de klachtencommissie.

 

Klachtencommissie.

 

U kunt u klacht kenbaar maken door middel van het invullen van het klachtenformulier en deze verzenden aan:

 

Zorggroep "De Schakel" BV

T.a.v. Klachtencommissie

Zuiderdiep 202

7876 AK te Valthermond of via mail Info@deschekelgroep.nl

 

Download hier het klachtenformulier of vul het contactformulier in.